كميته توسعه دولت الكترونيك و هوشمندسازي

 

 

این کمبته با وظایف ذیل و در مصوبه شماره 145/200 مورخ 11/06/1393 شورای عالی فناوری اطلاعات و مصوبه شماره 7740/93/206 مورخ 10/06/1393 شورای عالی اداری ابلاغیه رئیس جمهور محترم برای اجرای نقشه راه دولت الکترونیک(برنامه دوم نقشه راه اصلاح نظام اداری) تشکیل شده است.

 

رئیس کمیته : رئیس دانشگاه

دبیر کمیته : مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه

اعضاء کمیته : معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، یکی از معاونین تخصصی دانشگاه به پیشنهاد رئیس دانشگاه، دو نفر صاحب نظر در حوزه فناوری اطلاعات به تشخیص رئیس دانشگاه، مسئول روابط عمومی دانشگاه.


اهم وظایف کمیته:

  • تهیه برنامه عملیاتی توسعه خدمات الکترونیک دانشگاه شامل:اهداف، اولویتها، زمان بندی در سه سطح اطلاع رسانی، تعاملی و تراکنشی و پیشنهاد آن به کمیسون راهبری دولت الکترونیک و راهبری استقرار آن پس از تصویب.
  • برنامه ریزی برای مستند سازی و تهیه شناسنامه خدمات الکترونیکی دانشگاه و راهبری اجرای برنامه
  • تعیین اولویت برای اصلاح فرآیندهای سرویس گرا مبتنی بر نقشه فرآیندهای دانشگاه
  • تصویب راهبردها و برنامه توسعه دسترسی مردم به ارائه خدمات از طریق دفاتر پیشخوان، مجتمع های خدمات اداری و ...
  • راهبری و نظارت بر پورتال و درگاه های خدمات رسانی دانشگاه و ارزیابی و رتبه بندی آنها
  • مدیریت تعامل دانشگاه با سایر دستگاه های اجرایی برای ایجاد پنجره واحد خدمات مشترک
  • راهبری اجرای آموزش مدیران، کارکنان و کارشناسان واحد فناوری اطلاعات دانشگاه و کارگزاران ارائه خدمات دولتی
  • راهبری اجرای برنامه فرهنگ سازی و توانمند سازی مردم در استفاده از خدمات الکترونیکی

کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی

تاریخ به روز رسانی:
1400/04/23
تعداد بازدید:
5662
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني بيرجند مي باشد.
Powered by DorsaPortal