ارتقای جستجوی مدارک در قالب جستجوی هوشمند

اتوماسیون‌های اداری راهکارهایی جهت بهینه‌سازی تولید اسناد دیجیتال و فرآیند گردش آنها می‌باشند. اما آنچه که در این میان از اهمیت بالایی برخوردار است، قابلیت‌های جدید و قدرت ماژول جستجو است. امکان جدیدی را برای جستجو در این ورژن فراهم شده است که در ذیل به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد:

# جستجوی هوشمند بر روی کلیه مدارک سازمان به صورت همزمان: مثلا به عنوان مثال کلیه مدارکی که با عنوان "ابلاغ" ثبت شده اند اعم از صادره/وارده/سربرگ/ و ...  و یا مدارکی که توسط شخص خاصی ایجاد شده است

# امکان تخصیص جستجوی مدارک یک/چند حوزه خاص به یک/چند سمت خاص(گروه): به عنوان مثال معاون آموزشی میخواهد به کل مدارک تولید شده در حوزه معاونت آموزشی و دانشکده ها داشته باشد. 

# امکان تخصیص مجوز جستجوی هوشمند بر روی مدارک خاص برای یه واحد خاص: به عنوان مثال کلیه مرخصی های یه واحد خاص مثل دانشکده پزشکی
 
# سرعت بالا در اجرای جستجو: با توجه به مستقل بودن این آیتم از سرور برنامه شاهد افزایش سرعت نمایش نتایج جستجو هستیم 
 
در کلیپ زیر شما  نحوه کار  این آیتم پرقدرت را خواهید دید:
 
منبع:
مدیریت آمار و فناوری اطلاعات
تعداد بازدید:
490
تاریخ:
1399/10/14
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني بيرجند مي باشد.
Powered by DorsaPortal