درخواست خرید/ کالا

عنوان فرم: درخواست خرید/کالا

زمان بهره‌برداری: نسخه 2 شهریور 97

مجری (گروه): گروه نرم‌افزار، اطلاع‌رسانی و پرتال

گروه هدف: کارکنان استان

شرح:

تقاضای کالا به‌صورت کاغذی، زمان زیادی از کارکنان ،واحدهای کارپردازی، انبار و سایر واحدهایی که نقشی در این فرایند ایفا می کنند را برای ثبت و پردازش به خود اختصاص می‌دهد و از طرفی مراجعه حضوری کارمند به این واحدها به‌منظور پیگیری درخواست و … باعث ایجاد مشکلات فراوانی می‌شود. لذا استفاده از یک سیستم درخواست کالای هوشمند به‌صورت کاملاً کاربردی جهت تمامی مراحل یک تقاضا، می‌تواند نقش ارزنده‌ای در کاهش مصرف کاغذ و مراجعات حضوری داشته باشد و همچنین سازمان‌ها را در راستای مدیریت بهتر و کارآمد منابع انسانی و پیاده‌سازی خدمات الکترونیک یاری می‌رساند.

اهداف و مزایا:

  • خدمت رسانی به کاربران با دقت بالاتر
  • کاهش بروکراسی اداری
  • امکان ثبت و پیگیری درخواست در هر مکان و در هر زمان
  • صرفه جویی چشمگیر در منابع
  • جلوگیری از مفقود شدن درخواست
  • متمرکز شدن کلیه درخواست های کالای حوزه
  • صدور اتومات درخواست خرید در صورت اعلام عدم وجود کالا توسط انباردار

 

نحوه فعالسازی فرم:
 
در حال حاضر برای فعالسازی فرم، مسئولین فناوری اطلاعات هر حوزه اطلاعات مشخص شده در تصویر زیر را تکمیل نموده و از طریق سامانه مستند سازی به گروه دبیرخانه الکترونیک ارسال می نمایند تا نسبت به فعالسازی آن اقدام شود. 
 
 
>> لازم به ذکر است شناسه تعهدی را از مسئول امور مالی حوزه دریافت نمایید. 
تاریخ به روز رسانی:
1400/04/08
تعداد بازدید:
142
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني بيرجند مي باشد.
Powered by DorsaPortal