نظرسنجی از ارباب رجوع

عنوان: نظرسنجی از ارباب‌رجوع

زمان بهره‌برداری: بهمن‌ماه 1396

مجری (گروه): گروه نرم‌افزار و اطلاع‌رسانی و پرتال

گروه هدف: کلیه ارباب‌رجوع‌های کارکنان دانشگاه

شرح:

سازمان‌ها، ارگان‌ها و شرکت‌های خصوصی بر آن هستند که با ارتقاء سطح کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهند، رضایت مشتریان خود را بهبود ببخشند؛ که این مقوله مهم و ارزشمند نیاز به سازوکار و راهکارهای پیشرفته و خودکار داشته تا بتوان به‌وسیله ابزارهای نرم‌افزاری اهداف والای تکریم ارباب‌رجوع را محقق ساخت. گروه نرم‌افزار، اطلاع‌رسانی و پرتال دانشگاه با درخواست مدیریت بازرسی دانشگاه فرم نظرسنجی و تکریم ارباب‌رجوع و فرآیند آن را به‌صورت الکترونیک پیاده‌سازی نموده است. در این فرآیند ثبت فرم الکترونیکی توسط ارباب‌رجوع، ارسال آن به مدیریت بازرسی و محاسبه امتیازات کارکنان به‌صورت کاملاً هوشمند انجام می‌گیرد.

اهداف و مزایا:

 

- سازگار با تمام مرورگرهای رایج

- ارتباط کامل با سامانه دبیرخانه الکترونیکی

- شناسایی نقاط قوت و ضعف سازمان

- افزایش رضایت ارباب‌رجوع

- تسهیل و تسریع دسترسی به اطلاعات موردنیاز

- صرفه‌جویی و کاهش هزینه با تبدیل فرم کاغذی به الکترونیکی

- گزارش‌گیری کامل و لحظه‌ای از کلیه فرم‌های تکمیل‌شده

فرآیند در یک نگاه

فرم در یک نگاه

سولات متداول

راهنما

تاریخ به روز رسانی:
1400/06/30
تعداد بازدید:
174
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني بيرجند مي باشد.
Powered by DorsaPortal