راه‌اندازي فرآيند هوشمند مأموريت اداري

عنوان: راه‌اندازي فرآيند هوشمند مأموريت اداري براي كليه كاركنان دانشگاه

زمان بهره‌ برداري: اسفندماه 1396

مجري: گروه نرم افزار، اطلاع رساني و پرتال

گروه هدف: كاركنان استان

شرح: تقاضاي مرخصي و مأموريت كارمندان به‌صورت كاغذي، زمان زيادي از كاركنان ، واحدهاي نيروي انساني و مالي و ساير واحدهاي مرتبط در سازمان را براي ثبت و پردازش به خود اختصاص مي‌دهد و از طرفي مراجعه حضوري كارمند به اين واحدها به‌منظور پيگيري درخواست و … باعث ايجاد مشكلات فراواني مي‌شود. لذا استفاده از يك سيستم مأموريت هوشمند به‌صورت كاملاً كاربردي جهت تمامي مراحل يك تقاضا، مي‌تواند نقش ارزنده‌اي در كاهش مصرف كاغذ و مراجعات حضوري داشته باشد و همچنين سازمان‌ها را در راستاي مديريت بهتر و كارآمد منابع انساني و پياده‌سازي خدمات الكترونيك ياري مي‌رساند.
ازاين‌رو با درخواست معاونت توسعه مديريت و منابع، الكترونيكي شدن فرآيند مأموريت در دستوركار گروه نرم‌افزار، اطلاع‌رساني و پرتال قرار گرفت و پس از برگزار جلسات متعدد با واحدهاي مرتبط فرآيندي الكترونيكي جهت تسهيل ثبت و پيگيري مأموريت در بستر سامانه دبيرخانه الكترونيك پياده‌سازي گرديد به‌طوري‌كه امكان ثبت مأموريت به همراه كليه مستندات براي كاركنان استان فراهم‌شده است، بعد از طي مراحل اخذ موافقت مأموريت، مديريت خدمات پشتيباني، اطلاعات وسيله نقليه، بليت و مهمانسرا مأمور را در فرم تكميل و از طريق پيامك به مأمور اطلاع‌رساني مي‌نمايد. با راه‌اندازي اين سامانه كليه مأموريت‌ها بعد از تائيد نهايي در سامانه‌هاي حضوروغياب و مالي نيز ثبت مي‌گردند. اين فرآيند به‌زودي در كل دانشگاه عملياتي خواهد شد.

اهداف و مزايا:

  • سرعت‌ و دقت بالاتر در خدمات‌رساني به كاربران ي
  •   كاهش بروكراسي اداري
  •   كاهش مصرف كاغذ
تاریخ به روز رسانی:
1397/07/07
تعداد بازدید:
382
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني بيرجند مي باشد.
Powered by DorsaPortal