راه‌اندازي فرآيند خودكار ثبت و پيگيري شكايات

عنوان: راه‌اندازي فرآيند خودكار ثبت و پيگيري شكايات براي عموم مردم

زمان بهره‌ برداري: بهمن ماه 1396

مجري: گروه نرم افزار، اطلاع رساني و پرتال

گروه هدف: اساتيد، كاركنان، دانشجويان و عموم مردم

شرح: جلب رضايت و تكريم ارباب‌رجوع از موضوعات مهم براي ارائه خدمات به مشتريان مي‌باشد. در اين راستا خدمات غيرحضوري، سهولت در دسترسي و پيگيري درخواست‌ها، رسيدگي به شكايات، كشف اشكالات و گلوگاه‌هاي سازمان و ده‌ها هدف ديگر در اين سامانه مدنظر قرارگرفته است. شكايات از واحدهاي دانشگاه در سطح استان از طريق به‌ فرم الكترونيكي، تلفني، پيامكي در اين سامانه ثبت مي‌گردد. شاكي با دريافت كد پيگيري كه به موبايل او ارسال مي‌گردد روال و پاسخ شكايتش را پيگيري مي‌نمايد. شكايت به‌صورت خودكار در كارتابل مديريت بازرسي قرار مي‌گيرد و با ارجاع خودكار به رابطين بازرسي اين شكايت پيگيري و پاسخ داده مي‌شود در هركدام از اين مراحل شاكي مي‌تواند پاسخ را مشاهده نمايد. تمامي مراحل گردش كار در بستر دبيرخانه الكترونيكي دانشگاه پياده‌سازي شده است.

اهداف و مزايا:

  • ارتباط كامل با تلفن گويا جهت ثبت و پيگيري شكايات
  • ارتباط كامل با سامانه پيامكي جهت ثبت و پيگيري شكايات
  •  همسان با تمام مرورگرهاي رايج
  • ارتباط كامل با سامانه دبيرخانه الكترونيك
  • بهبود و اصلاح روش‌هاي ارائه خدمت به مردم
  • نظارت بر حسن رفتار كاركنان دستگاه‌هاي اجرايي با مردم
  • امكان گزارش‌گيري بر اساس موضوع شكايت، واحدهاي مورد شكايات و...
تاریخ به روز رسانی:
1397/07/08
تعداد بازدید:
331
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني بيرجند مي باشد.
Powered by DorsaPortal