عنوان: سامانه درخواست خدمت (تيكتينگ) و مستندسازي دارايي ها و خدمات
زمان بهره برداري: 1396
مجري: گروه زيرساخت
گروه هدف: كارشناسان فناوري اطلاعات
شرح: با گسترش فناوري اطلاعات در سازمان، حجم درخواست خدمات از واحد فناوري اطلاعات افزايش مي يابد. براي پاسخگويي به اين درخواست ها و برقراري نظم و اولويت بندي كارها و در ضمن تكريم ارباب رجوع و همچنين نظارت مديريت بر روند اجراي امور، نياز به سامانه اي است كه درخواست ها در آن ثبت شده و پاسخ داده شوند. علاوه بر اين واحد فناوري اطلاعات نيازمند نگهداري شناسنامه تجهيزات و سامانه ها و سوابق نگهداري و سرويس آنهاست. از اين رو پروژه ايجاد سامانه مستندسازي دارايي ها و خدمات در سال هاي گذشته در گروه زيرساخت تعريف و با همكاري بخش خصوصي طراحي شده است. از ويژگي هاي مهم اين سامانه تعريف دارايي، خدمات مربوط به آن، سرويس دهندها و انتصاب خدمات به سرويس دهندهاست. اخيرا بخش برداشت خودكار اطلاعات رايانه ها به سامانه افزوده شده است.
اهداف :