1- آيين نامه

آیین نامه ها 

معرفی ماژول آیین نامه
از این ماژول می توان برای قرار دادن آیین نامه ها و قوانین سازمان بر روی سایت استفاده نمود .
ایجاد گروه:
گروه بندی در آیین نامه ها به این منظور استفاده می شود که بتوان مدیریتی بر روی آن ها انجام داد . به طور مثال: کاربری می خواهد آیین نامه های مربوط به ثبت نام، استخدام ، انتصابات ، امور رفاهی و ... وارد نمایید اگر بر روی این آیین نامه ها گروه بندی انجام نشود ورود اطلاعات مناسب نخواهد بود و اطلاعات وارد شده از خوانایی پایینی برخوردار خواهد بود . جهت رفع این مشکل می توان از گروه استفاده نمود . مراحل ساخت گرو ه به صورت زیر می باشد :
ابتدا از بالای پانل مدیریتی پرتال گزینه "نمایش سایت اصلی" را انتخاب نمایید آنگاه بر روی سربرگ ماژول کلیک کرده و در گروه مربوط به خود می توانید:
o ابتدا بر روی ایکن ایجاد گروه جدید کلیک نموده و در صفحه باز شده نام گروه مورد نظر (به طور مثال آیین نامه آموزشی) وارد کنید . در کنار نام گروه آیکنی وجود دارد که با کلیک بر روی آن می توان برای گروه ساخته شده شرح نوشت .

o پس از وارد کردن نام گروه بر روی دکمه ذخیره کلیک می شود تا گروه مورد نظر ثبت شود .

o پس از ایجاد گروه ،سطر ایجاد شده برای گروه مورد نظر امکاناتی در اختیار کاربر قرار می دهد که شامل موارد زیر می باشد :

o ( فعال) : فعال یا غیر فعال بودن گروه مورد نظر را می توان تعیین نمود .
o نام صفحه : نام گروه ایجاد شده را نمایش می دهد .
o تعداد : تعداد آیتم های موجود در گروه مورد نظر را نشان می دهد .
o آیتم : با کلیک بر روی این گزینه می توان برای گروه مورد نظر آیتم ایجاد کرد .
o تعداد : برای نمایش دادن تعداد زیرگروه های موجود در گروه مورد نظر می باشد .
o زیر گروه : با استفاده از این آیکن می توان برای گروه مورد نظر زیر گروه تعریف نمود .
o ویرایش : با استفاده از این آیکن می توان نام گروه را ویرایش نمود .
o انتقال : بوسیله این آیکن می توان سر گروه را برای گروه مورد نظر تغییر داد .
o حذف : با استفاده از این آیکن می توان گروه مورد نظر را در صورتی که آیتم داخل آن نباشد خذف نمود .
o پایین ، بالا : برای تغییر اولویت گروه های ایجاد شده است.
ساخت آیتم جدید
برای وارد کردن آیین نامه جدید مراحل زیر طی می شود :
o ابتدا بر روی آیکن آیتم کلیک کنید .
o در صفحه باز شده بر روی آیکن آیتم جدید کلیک نمایید .

o در صفحه باز شده تیتر و خلاصه آیین نامه حتما باید وارد شود . در Editor موجود در صفحه می توان شرح آیین نامه را وارد نمود و ویرایشات لازم را توسط Editorبر روی آن انجام داد .
o در قسمت بعد می توان تاریخ تنظیم آیین نامه را تعیین نمود.
o پس از تکمیل اطلاعات فوق بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید .
o نوع فعالیت مشخص کننده فعال و یا غیرفعال بودن آیین نامه می باشد.
o پس از ایجاد آیتم جدید ،سطر ایجاد شده برای آیتم مورد نظر امکاناتی در اختیار کاربر قرار می دهد که شامل موارد زیر می باشد :
o فعال : فعال یا غیر فعال بودن آیتم مورد نظر، در هنگام ورود اطلاعات مشخص می شود.
o عنوان : نام آیتم (تیتر آیین نامه ) ایجاد شده را نمایش می دهد .
o تعداد نمایش : تعداد دفعاتی که آیین نامه در سایت نمایش داده می شود را نشان می دهد .
o تاریخ : تاریخ ثبت آیین نامه را نمایش می دهد .
o نمایش : از اطلاعات وارد شده در آیتم یک پیش نمایش نشان می دهد .
o نظرات : نظراتی که بازدیدکنندگان در سایت راجع به این آیین نامه وارد کرده اند را نمایش می دهد .
o ویرایش : با استفاده از این آیکن می توان آیتم مورد نظر را ویرایش نمود .
o سرگروه : بوسیله این آیکن می توان گروه آیتم مورد نظر را تغییر داد .
o حذف : با استفاده از این آیکن می توان آیتم مورد نظر را خذف نمود .
o پایین ، بالا : برای تغییر اولویت آیتم های ایجاد شده می باشد .

نمایش آیین نامه ها درسایت
برای گذاشتن آیین نامه در منو روی" منو"رفته وگروه منوی مورد نظر را انتخاب می کنید درسمت چپ گزینه "ایجادصفحه جدید" را زده ودرصفحه بازشده یک نام برای صفحه جدید می گذارید مثلاً آیین نامه ها ، "نوع صفحه" را "ماژول های درسا"انتخاب کنید، زیرسایت را "زیر سایت خودتان" و "نام پوسته" را همان پوسته ای بگذارید که می خواهید آیین نامه در آن نمایش داده شود. ."نام ابزار" را آیین نامه ها انتخاب ودرقسمت انتخاب گروه،گروه مورد نظر خودتان را انتخاب وذخیره کنید .
 
تاریخ به روز رسانی:
1400/12/16
تعداد بازدید:
3083
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني بيرجند مي باشد.
Powered by DorsaPortal