عنوان: ثبت و پاسخگویی به شکایات

زمان بهره‌برداری: بهمن‌ماه1396

مجری (گروه): گروه نرم‌افزار و اطلاع‌رسانی و پرتال

گروه هدف: اساتید، کارکنان، دانشجویان و عموم مردم

شرح:

جلب رضایت و تکریم ارباب‌رجوع از موضوعات مهم برای ارائه خدمات به مشتریان می‌باشد. در این راستا خدمات غیرحضوری، سهولت در دسترسی و پیگیری درخواست‌ها، رسیدگی به شکایات، کشف اشکالات و گلوگاه‌های سازمان و ده‌ها هدف دیگر در این سامانه مدنظر قرارگرفته است. شکایات از واحدهای دانشگاه در سطح استان از طریق فرم الکترونیکی، تلفنی، پیامکی در این سامانه ثبت می‌گردد. شاکی با دریافت کد پیگیری که به موبایل او ارسال می‌گردد روال و پاسخ شکایتش را پیگیری می‌نماید. شکایت به‌صورت خودکار در کارتابل مدیریت بازرسی قرار می‌گیرد و با ارجاع خودکار به رابطین بازرسی این شکایت پیگیری و پاسخ داده می‌شود در هرکدام از این مراحل شاکی می‌تواند پاسخ را مشاهده نماید. تمامی مراحل گردش کار در بستر دبیرخانه الکترونیکی دانشگاه پیاده‌سازی شده است.

اهداف و مزایا:    

- ارتباط کامل با تلفن گویا جهت ثبت و پیگیری شکایات

- ارتباط کامل با سامانه پیامکی جهت ثبت و پیگیری شکایات

- همسان با تمام مرورگرهای رایج

- ارتباط کامل با سامانه دبیرخانه الکترونیک

- بهبود و اصلاح روش‌های ارائه خدمت به مردم

- نظارت بر حسن رفتار کارکنان دستگاه‌های اجرایی با مردم

- امکان گزارش‌گیری بر اساس موضوع شکایت، واحدهای مورد شکایات و...


 در نظر داشته باشید که جهت ثبت و پیگیری شکایت خود می توانید از سامانه پیامکی دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه به روش زیر نیز استفاده نمایید :
ثبت شکایت : ارسال متن خلاصه ای از شکایت خود به شماره 3000484837 و دریافت شماره پیگیری در صورت ثبت صحیح شکایت در سامانه
پیگیری شکایتی که قبلا ثبت شده است : ارسال الگوی شماره_پیگیری*1 (مانند 123456789*1) به شماره 3000484837 و دریافت نتیجه
همچنین می توانید از طریق تماس با تلفن گویای 05632381190 نیز اقدام به ثبت و پیگیری شکایت خود نمایید. 

سولات متداول

راهنما