عنوان فرم: سند وارده

زمان بهره‌برداری: 

مجری (گروه): گروه نرم‌افزار، اطلاع‌رسانی و پرتال

گروه هدف: 

شرح:

کلیه مکاتباتی که از خارج سازمان(منظور خارج از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و واحد های تابعه) و به هر طریقی(فاکس/شبکه دولت/سامانه دیدگاه/پست/...)  به دانشگاه ارسال می گردد، نامه وارده محسوب می شود که می بایست قبل از ارجاع به واحدهای مشخص شده در نامه، در دبیرخانه دریافتی ثبت گردد. این نامه بعد از ثبت در دبیرخانه تحت عنوان "سند وارده" در کارتابل کاربرانی که نامه به آنها ارجاع داده می شود، قابل مشاهده می باشد.

لازم به ذکر است که فرمت نامه هایی که به صورت سند وارده ثبت می شوند در اکثر موارد فایل های تصویری یا pdf می باشد.


سند وارده دارای مشخصات زیر می باشد: 

در حال حاضر برای فعالسازی فرم، مسئولین فناوری اطلاعات هر حوزه اطلاعات مشخص شده در تصویر زیر را تکمیل نموده و از طریق سامانه مستند سازی به گروه دبیرخانه الکترونیک ارسال می نمایند تا نسبت به فعالسازی آن اقدام شود. 
 

- سازمان مبدا: سازمان/واحد ارسال کننده نامه

- شماره اولیه مدرک: شماره اصلی نامه در سازمان مبدا

- تاریخ اولیه مدرک: تاریخ صدور نامه در سازمان مبدا

- شماره وارده: شماره ثبت نامه در دبیرخانه دریافتی(دانشگاه و واحدهای تابعه)

- تاریخ ثبت وارده: تاریخ ثبت نامه در دبیرخانه دریافتی(دانشگاه و واحدهای تابعه)

- شماره داخلی: کلیه مدارکی که در دبیرخانه الکترونیک فرزین ثبت می گردد علاوه بر شماره اختصاص خود مدرک(در صورت وجود)، شماره داخلی هم به آن تخصیص داده می شود. در مورد سند وارده امکان جستجوی نامه هم با شماره ثبت وارده و هم شماره داخلی وجود دارد.

**نکته ای که باید عنوان شود این است که در هنگام رجوع به این نامه در مکاتبات داخل سازمان از شماره ثبت وارده و برای مکاتبات خارج سازمان از شماره اولیه مدرک بایستی استفاده شود.