عنوان فرم: درخواست برقراری حق فنی (ویژه رسته فنی)

زمان بهره‌برداری: مرداد‌ماه 1399

مجری (گروه): گروه نرم افزار، اطلاع‌رسانی و پرتال

گروه هدف: پرسنل فنی شاغل استان

شرح:

یکی از فرم های مهمی که سالی یکبار کارمندان فنی دانشگاه جهت ثبت ابلاغ حق فنی خود تکمیل می کنند، فرم برقراری حق فنی می باشد. با توجه به اینکه تکمیل این فرم فقط یکبار و تنها در یک بازه مشخص امکان پذیر است، با دستور معاونت توسعه دانشگاه، گروه نرم افزار و پرتال اقدام به راه اندازی فرایند هوشمند حق فنی کارکنان نمود. که با اجرای این فرایند درخواست بعد از تایید مسئول بالاتر کارمند به مسئول فنی در رسته ای که فرد مشغول به کار است ارجاع داده می شود. در صورت تایید ایشان درخواست به معاون توسعه دانشگاه ارجاع داده می شود و در صورت تایید ایشان حکم مربوطه توسط کارگزینی دانشگاه صادر می گردد.
لازم به ذکر است کلیه اطلاعات کارمند در فرم از سامانه پرسنلی استخراج می گردد و کارمند تنها نوع حق فنی و شماره ملی خود را ثبت می کند

اهداف و مزایا: د

  • قانونمند شدن ارائه درخواست و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی
  • خدمت رسانی به کاربران با دقت بالاتر
  • کاهش بروکراسی اداری
  • قابل پیگیری بودن و جلوگیری از مفقود شدن درخواست
  • متمرکز سازی درخواست ها
  • امکان پیگیری آنلاین درخواست

لیست گزارشات فعال مرتبط با فرم برقراری حق فنی:


عنوان گزارش:گزارش برقراری حق فنی جهت مدیران فنی
تاریخ ایجاد: 15 تیرماه 1400
مسیر گزارش:  از بخش مشاهده گزارش >>عمومی >> حق فنی(ویژه رسته فنی)>>گزارش برقراری حق فنی جهت مدیران فنی
کاربران دارای مجوز: کلیه مدیران فنی دانشگاه به شرح زیر:
   - مشاغل غذا و دارو: معاون غذا و دارو دانشگاه
   - تجهیزات پزشکی: رئیس اداره تجهیزات پزشکی معاونت درمان دانشگاه
   - دفتر فنی: مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی
   - فناوری اطلاعات: مدیر آمار و فناوری اطلاعات
 
شرح:

بر اساس آیتم های نام خانوادگی و تاریخ تایید شده از سوی مدیر فنی قابل جستجو و گزارش گیری می باشد.

 

لیست تغییرات فرم و فرایند برقراری حق فنی:

 تاریخ ایجاد: تیر ماه 1400
شرح تغییرات انجام شده: 

- ارسال درخواست به معاون توسعه جهت امضا و تایید بعد از تایید مدیر فنی

- عدم برگشت درخواست از سوی کارگزینی

- ارسال رونوشت به دریافت کنندگان درخواست در صورت عدم تایید معاون توسعه

- عدم ثبت درخواست تکراری(در صورتی که درخواست در گردش باشد امکان ثبت مجدد درخواست وجود ندارد)

            - کنترل ثبت درخواست حق فنی تنها برای سال جاری
            - عدم امکان تغییر اطلاعات تکمیل شده توسط کارمند بعد از شروع فرایند