عنوان: نظرسنجی از ارباب‌رجوع

زمان بهره‌برداری: بهمن‌ماه 1396

مجری (گروه): گروه نرم‌افزار و اطلاع‌رسانی و پرتال

گروه هدف: کلیه ارباب‌رجوع‌های کارکنان دانشگاه

شرح:

سازمان‌ها، ارگان‌ها و شرکت‌های خصوصی بر آن هستند که با ارتقاء سطح کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهند، رضایت مشتریان خود را بهبود ببخشند؛ که این مقوله مهم و ارزشمند نیاز به سازوکار و راهکارهای پیشرفته و خودکار داشته تا بتوان به‌وسیله ابزارهای نرم‌افزاری اهداف والای تکریم ارباب‌رجوع را محقق ساخت. گروه نرم‌افزار، اطلاع‌رسانی و پرتال دانشگاه با درخواست مدیریت بازرسی دانشگاه فرم نظرسنجی و تکریم ارباب‌رجوع و فرآیند آن را به‌صورت الکترونیک پیاده‌سازی نموده است. در این فرآیند ثبت فرم الکترونیکی توسط ارباب‌رجوع، ارسال آن به مدیریت بازرسی و محاسبه امتیازات کارکنان به‌صورت کاملاً هوشمند انجام می‌گیرد.

اهداف و مزایا:

 

- سازگار با تمام مرورگرهای رایج

- ارتباط کامل با سامانه دبیرخانه الکترونیکی

- شناسایی نقاط قوت و ضعف سازمان

- افزایش رضایت ارباب‌رجوع

- تسهیل و تسریع دسترسی به اطلاعات موردنیاز

- صرفه‌جویی و کاهش هزینه با تبدیل فرم کاغذی به الکترونیکی

- گزارش‌گیری کامل و لحظه‌ای از کلیه فرم‌های تکمیل‌شده

فرآیند در یک نگاه

فرم در یک نگاه

سولات متداول

راهنما