مدیریت آمار و فناوری اطلاعات
ارتقای جستجوی مدارک در قالب جستجوی هوشمند

اتوماسیونهای اداری راهکارهایی جهت بهینهسازی تولید اسناد دیجیتال و
فرآیند گردش آنها میباشند. اما آنچه که در این میان از اهمیت بالایی برخوردار
است، قابلیتهای جدید و قدرت ماژول جستجو است. امکان جدیدی را برای جستجو در این ورژن فراهم شده است که در ذیل به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد:
# جستجوی هوشمند بر روی کلیه مدارک سازمان به صورت همزمان: مثلا به عنوان مثال کلیه مدارکی که با عنوان "ابلاغ" ثبت شده اند اعم از صادره/وارده/سربرگ/ و ... و یا مدارکی که توسط شخص خاصی ایجاد شده است
# امکان تخصیص جستجوی مدارک یک/چند حوزه خاص به یک/چند سمت خاص(گروه): به عنوان مثال معاون آموزشی میخواهد به کل مدارک تولید شده در حوزه معاونت آموزشی و دانشکده ها داشته باشد.
آیتم جدید جستجو در دبیرخانه |
نظر دهید