مدیریت آمار و فناوری اطلاعات
دوره مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPM) برگزار شد.
اهمیت توجه به مدیریت چرخه فرآیندهای کسب و کار و سیستمی نمودن کارهای مختلف در بخش های مختلف سازمان بر هیچ مدیری که دغدغه بهبود عملکرد را در واحد تحت امر خود دارد، پوشیده نیست. سالها پیش گمان میشد که آموزش مدیریت فرایند به واحد متولی مدیریت فرایندها در سازمان ها کفایت میکند تا این واحد بتواند مدیریت فرایند را در سازمان مستقر کند ولی سالها تجربه نشان داده است که علاوه بر واحد متولی، لازم است بدنه مدیران ارشد و میانی سازمان نیز در این خصوص آموزش ببینند.از این رو، این مدیریت در راستای پیادهسازی مدل BPM، با همکاری مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه، اقدام به برگزاری دوره آموزشی "مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPM)" نمود.
این دوره در تاریخ 30 مهرماه از ساعت 8 الی14 در سالن دکتر فروزانفر برگزار گردید.که جمعی از مدیران دانشگاه و کارشناسان فناوری اطلاعات و کارشناسان بهبود کیفیت و تحول اداری در این دوره حضور داشتند.در این دوره، شرکت کنندگان با مفاهیم فرآیند، مدیریت فرآیند، روش های تجزیه و تحلیل و بهبود فرآیند،مفهوم فرآیندگرایی در مقابل وظیفه گرایی آشنا شدند.
کپی لینک کوتاه خبر:
نظر دهید