مديريت آمار و فناوري اطلاعات
فرآيند هوشمند ماموريت اداري كاركنان راه اندازي شد
فرآيند هوشمند ماموريت اداري كاركنان راه اندازي شد

به گزارش مديريت آمار و فناوري اطلاعات، در ادامه هوشمند ساز فرآيندهاي پر كاربرد دانشگاه، فرآيند ماموريت اداري كاركنان بصورت پايلوت از آذر ماه سال 97 در معاونت بهداشتي دانشگاه اجرايي شد.از جمله ويژگي هاي بارز اين فرآيند مي توان به گردش اتومات درخواست، بدون دخالت كاربر، به واحدهاي مرتبط طبق فرآيند مصوب اشاره نمود كه تاثير بسزايي در مديريت درخواست ها توسط واحدهاي مرتبط از جمله مديريت اسكان و نقليه دانشگاه داشته است.
ارتباط اين فرآيند با سامانه پيامك دانشگاه موجب شده تا كارمندان قبل از ماموريت، از محل اسكان و نوع وسيله نقليه خود اطلاع يابند. از طرفي به واسطه ارتباط اين فرآيند با سامانه حضور و غياب و سيستم حقوق و دستمزد دانشگاه، كليه ماموريت هاي كاركنان پس از تاييد نهايي و طي كردن كليه مراحل قانوني مصوب بصورت اتومات در اين سيستم ها ثبت مي شود. همه اين موارد سرعت و دقت بيشتري را در انجام امور اداري به دنبال داشته است.

کپی لینک کوتاه خبر:
نظر دهید