مدیریت آمار و فناوری اطلاعات
افزایش آیتم های جستجوی مدارک در بخش دبیرخانه

یکی از عملیات مهم در هر نرم افزاری بخش جستجوی آن است و از آن مهم تر اینکه بتوان بر اساس آیتم های بیشتری عملیات جستجو را انجام دهیم که تاثیر بسزایی در افزایش سرعت پیدا کردن نامه ها خواهد داشت. در همین راستا در ورژن 10 در بخش جستجوی مدارک دبیرخانه آیتم های جدیدی به شرح ذیل گنجانده شده است:
**وضعیت ارجاع: بر اساس اینکه نامه ای که ثبت وارده کرده ایم ارجاع شده است یا نه
**وضعیت اسکن: نامه هایی که دارای تصویر اسکن شده هستند یا نه
**تعداد رکورد در صفحه: اگر تعداد نامه های جستجو شده به عنوان مثال 50 نامه باشد می توان با این آیتم تنظیم کرد که همه نامه ها در یک یا بیشتر از یک صفحه نمایش داده شود.
**رکورد جدیدتر: چه تعداد از نامه هایی که اخیرا ثبت شده اند را برای شما جستجو نماید. مثلا شما 20 ابلاغیه ثبت کرده اید و میخواهید دو ابلاغ آخر را به شما نشان دهد می توانید مقدار این آیتم را برابر 2 قرار دهید.
**توضیحات نامه: که به صورت خودکار این آیتم تکمیل می شود و شما می توانید بر اساس آن نامه را جستجو کنید.
**********************************************************************
**********************************************************************
در کلیپ زیر آیتم های جدید که در قسمت جستجوی دبیرخانه اضافه شدند می توانید مشاهده نمایید.
کپی لینک کوتاه خبر:
نظر دهید