مدیریت آمار و فناوری اطلاعات
امکان دسترسی سریع به ایجاد مدارک پرکاربرد

ما روزانه با فرم های خاصی سروکار داریم و باید هر بار در بخش ایجاد مدرک اون فرم را جستجو کنیم. لذا در راستای مدیریت زمان در ورژن 10 قابلیتی اضافه شده است که سامانه بر اساس میزان استفاده کاربران از فرم ، فرم مربوطه را در لیست پیشنهادی سامانه قرار می دهد و از طرفی به کاربر هم این امکان را می دهد که بتوانید فرم هایی که بیشتر مورد استفاده شماست به بخش لیست انتخاب شده کاربر اضافه کنید.
بیشترین استفاده را داشته است، قابل مشاهده می باشد. جهت دسترسی به فرم هریک از
مدارک مورد نظر، کاربر می تواند بر روی
کلیک کرده و فرم
مربوطه را مشاهده نماید. همچنین وی می تواند با کلیک بر روی
در مقابل هر
مدرک، مدرک مربوطه را به «لیست انتخاب شده کاربر» اضافه نماید.
·
لیست انتخاب شده کاربر: در این لیست مدارکی را که کاربر
انتخاب کرده باشد قابل مشاهده می باشد. جهت دسترسی به فرم هریک از مدارک مورد نظر،
کاربر می تواند بر روی
کلیک کرده و فرم
مربوطه را مشاهده نماید. همچنین وی می تواند با کلیک بر روی
،
فرمی را از «لیست انتخاب شده کاربر» حذف نماید.
نظر دهید