مديريت آمار و فناوري اطلاعات
امكان ثبت و پيگيري شكايت از طريق سامانه پيامكي فراهم شد.
با هدف جلب رضايت بيشتر ارباب رجوع، امكان ثبت و پيگيري شكايت از طريق سامانه پيامكي فراهم شد.
طرح تكريم مردم و جلب
رضايت ارباب رجوع، يكي از هفت برنامه تحول كشور است كه به منظورايجاد تحول در نظام
اداري كشور به تصويب شوراي عالي اداري رسيده و در حال اجراست.
در اين راستا و با هدف
جلب رضايت بيشتر ارباب رجوع، امكان ثبت و
پيگيري شكايت از طريق سامانه پيامكي فراهم شده است.
امكانات اين سامانه به شرح زير مي باشد:
- جهت ارسال شكايت، شاكي مي تواند از طريق موبايل متن شكايت را به شماره 3000484837 ارسال نمايد. به محض ارسال شكايت كد پيگيري براي شاكي ارسال و در كارتابل كارشناس بازرسي نيز قرار مي گيرد.
- جهت پيگيري شكايت، شاكي مي تواند با اضافه كردن 1* به ايتداي كد پيگيري و ارسال آن به شماره 3000484837 نتيجه را از طريق پيامك دريافت نمايد.
- چنانچه شاكي از طريق وب سايتhttp://takrim.bums.ac.ir/ شكايت نمايد، كد پيگيري به موبايل شاكي ارسال مي شود.


کپی لینک کوتاه خبر:
نظر دهید