اداره فناوري اطلاعات و ارتباطات
اولين كميته توسعه دولت الكترونيك و هوشمند سازي اداري در سال 94 برگزار گرديد.
اولين كميته توسعه دولت الكترونيك و هوشمند سازي اداري در سال 94 ،روز سه شنبه 19 آذر در سالن معاونت توسعه برگزار گرديد.

دبير كميته توسعه دولت الكترونيك و هوشمند سازي اداري با اعلام اين خبر گفت:
اين كمبته با وظايف ذيل و در مصوبه شماره 145/200 مورخ 11/06/1393 شوراي عالي فناوري اطلاعات و مصوبه شماره 7740/93/206 مورخ 10/06/1393 شوراي عالي اداري ابلاغيه رئيس جمهور محترم براي اجراي نقشه راه دولت الكترونيك(برنامه دوم نقشه راه اصلاح نظام اداري) تشكيل شده است.
مهندس مهدي قاضي زاده اهم وظايف كميته توسعه دولت الكترونيك و هوشمند سازي اداري را به شرح ذيل اعلام نمود:
* تهيه برنامه عملياتي توسعه خدمات الكترونيك دانشگاه
* برنامه ريزي براي مستندسازي و تهيه شناسنامه خدمات الكترونيكي دانشگاه و راهبري اجراي برنامه
* تعيين اولويت براي اصلاح فرآيندهاي سرويس گرا مبتني بر نقشه فرآيندهاي دانشگاه
*تصويب راهبردها و برنامه توسعه دسترسي مردم به ارائه خدمات از طريق دفاتر پيشخوان، مجتمع هاي خدمات اداري و ...
* راهبري و نظارت بر پورتال و درگاه هاي خدمات رساني دانشگاه و ارزيابي و رتبه بندي آنها
* مديريت تعامل دانشگاه با ساير دستگاههاي اجرايي براي ايجاد پنجره واحد خدمات مشترك
* راهبري اجراي آموزش مديران، كاركنان و كارشناسان فناوري اطلاعات دانشگاه و كارگزاران ارائه خدمات دولتي
نظر دهید