مديريت آمار و فناوري اطلاعات
جلسه اي بمنظور بررسي فرآيند الكترونيكي ماموريت اداري و اجراي آن در تمامي معاونت ها برگزار گرديد.
جلسه اي بمنظور اطلاع رساني از چگونگي ثبت فرم و گردش فرآيند الكترونيكي ماموريت اداري براي مسئولين امور اداري و امور مالي معاونت ها برگزار گرديد.

با توجه به اجراي پايلوت
فرآيند الكترونيكي ماموريت اداري در حوزه معاونت محترم بهداشتي دانشگاه از آذر ماه
سال جاري و با توجه به آمادگي مديريت آمار و فناوري اطلاعات براي اجراي فرآيند
مذكور در ستاد دانشگاه، جلسه اي به منظور اطلاع رساني از چگونگي ثبت فرم و گردش فرآيند
الكترونيك ماموريت، با حضور مسئولين محترم امور اداري و امور مالي معاونت ها در
روز دوشنبه مورخ 15 بهمن ماه ساعت 12 در محل سالن كنفرانس ساختمان كتابخانه مركزي
دانشگاه توسط خانم مهندس رزقي رئيس گروه نرم افزار مديريت آمار و فناوري اطلاعات برگزار شد.
از جمله ويژگي هاي بارز اين فرآيند مي توان به موارد زير
اشاره كرد:
1-
امكان پيگيري ماموريت توسط مامور در هر لحظه امكان پذير است.
2-
هر نقش سازماني تنها به فيلدهاي مخصوص به خود دسترسي دارد ( بعبارتي ثبت /
ويرايش فيلدهاي مالي تنها براي پرسنل امور مالي امكان پذير است)
3-
پرسنل دانشگاه دسترسي چاپ ماموريت خود را نداشته و ماموريت كاركنان پس از تاييد نهايي و طي
كردن كليه مراحل قانوني بصورت اتومات در سامانه حضور و غياب و سيستم حقوق و
دستمزد دانشگاه ثبت مي شود
4-
گردش ماموريت به صورت اتومات انجام شده و خود فرد نمي تواند بصورت دستي واحد
اعزام كننده، موافقت كننده، امور اداري و مالي خود را مشخص نمايد.




نظر دهید