مديريت آمار و فناوري اطلاعات
جلسه توجيهي راه اندازي فرآيند الكترونيكي ماموريت اداري
فرآيند الكترونيكي ماموريت اداري از ابتداي تيرماه سال جاري در كليه واحدهاي تابعه دانشگاه عملياتي مي گردد.

الكترونيك هوشمند سازي اداري دانشگاه مورخ 12/ 3/ 98 ، فرآيند الكترونيكي ماموريت اداري
از ابتداي تيرماه سال جاري در كليه واحدهاي تابعه دانشگاه عملياتي گرديد.
بدين منظور جلسه وب كنفرانس بمنظور آشنايي با فرآيند و روال اجرايي شدن آن با
حضور كليه مسئولين فناوري اطلاعات، مسئولين امور اداري و امور مالي واحدها روز
شنبه 25/ 3/98 ساعت 10 صبح برگزار شد.

پيش
از اين، فرآيند ماموريت اداري بصورت پايلوت از آذر ماه سال 97 در معاونت بهداشتي دانشگاه
اجرايي شده بود. از جمله ويژگي هاي بارز اين فرآيند مي توان به گردش اتومات
درخواست، بدون دخالت كاربر، به واحدهاي مرتبط طبق فرآيند مصوب اشاره نمود كه تاثير
بسزايي در مديريت درخواست ها توسط واحدهاي مرتبط از جمله مديريت اسكان و نقليه
دانشگاه داشته است.ارتباط اين فرآيند با
سامانه پيامك دانشگاه موجب شده تا كارمندان قبل از ماموريت، از محل اسكان و نوع
وسيله نقليه خود اطلاع يابند. از طرفي به واسطه ارتباط اين فرآيند با سامانه حضور
و غياب و سيستم حقوق و دستمزد دانشگاه، كليه ماموريت هاي كاركنان پس از تاييد
نهايي و طي كردن كليه مراحل قانوني مصوب بصورت اتومات در اين سيستم ها ثبت مي شود.
همه اين موارد سرعت و دقت بيشتري را در انجام امور اداري به دنبال داشته است.
کپی لینک کوتاه خبر:
نظر دهید