مديريت آمار و فناوري اطلاعات
راه اندازي ثبت و پيگيري شكايات دانشگاه از طريق سامانه تلفن گويا
امكان ثبت و پيگيري شكايت از طريق سامانه تلفن گويا فراهم شد

به شرح زير است:
جهت ثبت شكايت شاكي مي تواند از طريق تلفن با شماره 32381190 تماس حاصل نمايد
و به مدت يك دقيقه، صوت شكايت خود را ثبت نمايد. به محض ضبط صدا، شكايت در كارتابل
كارشناس بازرسي قرار گرفته، كد پيگيري براي شاكي پخش و از طريق پيامك نيز ارسال مي
گردد.
- شاكي
مي تواند به سه طريق شكايت خود را پيگيري نمايد:
- از طريق وب سايت با ورود به سايت takrim.bums.ac.ir و درج كد پيگيري، توضيحات مديريت بازرسي قابل مشاهده است.
- از طريق پيامك با ارسال كد پيگيري با فرمت كد پيگيري*1 به شماره 3000483837 مي تواند از طريق تلفن همراه توضيحات مديريت بازرسي را مشاهده نمايد.
- از طريق تلفن گويا با شماره گيري 32381190 و پس از آن شماره گيري كد پيگيري و در انتها * متن توضيحات مديريت بازرسي از طريق تلفن براي شاكي خوانده مي شود.
لازم به ذكر است كه ارسال و پيگيري شكايات براي كل استان از طريق شماره مذكور فراهم شده است.

کپی لینک کوتاه خبر:
نظر دهید