گروه نرم افزار، پرتال و اطلاع رسانی
راه اندازی سامانه پیگیری تسویه حساب کارکنان
به منظور تکریم ارباب رجوع و مدیریت بهینه منابع، امکان پیگیری تسویه حساب کارکنان در سایت دانشگاه فراهم شد.

به گزارش گروه نرم افزار، پرتال و اطلاع رسانی دانشگاه، با توجه به راه اندازی فرایند هوشمند تسویه حساب کارکنان در سامانه دبیرخانه الکترونیک در سال 1401، به منظور تکریم ارباب رجوع و مدیریت بهینه منابع، گزارش پیگیری روند تایید تسویه حساب کارکنان در سایت دانشگاه طراحی و پیاده سازی شد و از طریق مسیر زیر قابل دسترسی می باشد.
https://mrd.bums.ac.ir/Checkout
بر این اساس کلیه کسانی که درخواست تسویه حساب آنها توسط کارگزینی واحد تکمیل شده است، از طریق کد پیگیری که به شماره همراه آنها ارسال می گردد، بدون مراجعه به دانشگاه و در کمترین زمان ممکن، می توانند در جریان آخرین وضعیت تسویه حساب خود در واحدهای مربوطه قرار گیرند.
در گزارش تسویه حساب اطلاعات زیر قابل دسترسی است:
- مشخصات واحدهایی که درخواست تسویه حساب به آنها ارسال شده است از قبیل نام مسئول /شماره تماس/آدرس واحد
- تاریخ ارسال درخواست به واحد
- تاریخ پاسخ واحد به درخواست
- وضعیت درخواست ارسالی به واحد